Košík
0 ks

0
Košík je prázdný
Reklamace
V situaci, kdy obdržíte vadné zboží, můžete využít následujících práv
- nahlášení vady jako záručního plnění přímo u servisu ručitele (výrobce, dovozce) nebo přímo u prodejce (reklamační procedura);
- v souladu se zákonem ze dne 27. července 2002 o zvláštních podmínkách spotřebitelského prodeje a o změně občanského zákoníku, oznámení o rozporu zboží se smlouvou (reklamační procedura);
- na základě občanského zákoníku - nahlášení reklamace z titulu ručení za vady.
V každém případě nahlášení reklamace prodejci je nutné vyplnit reklamační formulář, který je dostupný na našich internetových stránkách v záložce „Reklamace“. V případě zahájení jakékoliv reklamační procedury probíhá doprava reklamovaného zboží na náklady a objednávku prodejce, prostřednictvím kurýrní společnosti. Nepřijímáme zásilky odeslané na dobírku. K reklamovanému zboží je nutné přiložit veškeré příslušenství a záruční list. Reklamace spojené se službami online (nesprávné zboží v košíku nebo nesprávně vyúčtované náklady na dopravu) je možné podat prostřednictvím reklamačního formuláře umístěného na našich internetových stránkách v záložce „Reklamace“ nebo na telefonním čísle +420 591 140 923 .Vrácení zboží lze provádět výhradně na adresu:
The Pet Life s.r.o.
Novinářská 1254/7
709 00 Ostrava-Mariánské Hory
FERA24.CZ - Oddělení reklamací